Tweede week begonnen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rens Verbakel - WaarBenJij.nu Tweede week begonnen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rens Verbakel - WaarBenJij.nu

Tweede week begonnen

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Rens

11 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi,

Zaterdag zijn we naar Willemstad geweest waar Menno zich heeft laten knippen door een echte rastakapper! Geweldig in een woonwagenhutje in een gewone volkswijk. Hij is eindelijk zijn 'vervelende' krullen kwijt! Daarna moest er natuurlijk weer voetbal worden gekeken op t strand met n polar (pilsje) in de hand....'s-Avonds zijn Ton en ik naar de reggaenight bij Hemingway geweest terwijl Menno aan het oppassen was.
Zondag een rondrit over het eiland gemaakt. Naar het mooie natuurpark bij de Christoffelberg geweest en naar de Boca's wezen kijken, daar waar de zee met grof geweld tegen de rotsen aan de noordzijde van het eiland aanbeukt. Fassinerend om te zien! Daarna nog het strand van Playa portomarie opgezocht waar veel verschillende vissen en zelfs een zeeslang te zien waren. De honderden visjes zwemmen daar gewoon tussen je voeten door! Maandagavond hebben we genoten van een mooie zonsondergang en de skyline van Willemstad tijdens n boottocht met de Pelican express.

Maandag mocht Rens weer aan de bak. Na een weekend waarin hij heel veel geslapen heeft was het weer tijd om te werken. In tegenstelling tot vorige week was het deze keer Rens die het een beetje liet afweten. Nubia deed goed haar best maar Rens was wat vaker afgeleid en vond het allemaal wel goed. Lisette liet zich echter niet inpakken en Rens zijn rolstoel werd weer een stukje verder van het dok gezet zodat hij weer verder moest lopen. Vandaag ging het wel een stuk beter. Na de therapie pakte Rens regelmatig met zijn handen beide banden van de rolstoel vast en probeerde zich zo voort te bewegen. Hij lijkt ook steeds meer te luisteren en begrijpen wat wij zeggen. Dit zien we doordat hij dan doet wat we van hem vragen. Vanmiddag gaan we oefenen met speciaal bestek met een dikkere handgreep. Ben benieuwd! Al zijn de oefeningen deze keer heel anders dan de vorige keer (toen waren ze meer bezig met communicatie, nu met motoriek) zien we toch weer langzaamaan vooruitgang komen. Hopelijk zet de stijgende lijn net als vorige week door en laten Rens en Nubia ons nog veel mooie dingen zien.

Bon siman! Ayo!

Ayo = Dag

• 11 Maart 2014 - 17:17

Toos En Peter:

Hallo vakantiegangers.

Wat geweldig weer dit mooie verslag en de mooie foto's te lezen en te zien.
    Geniet er maar van.
    Heel veel lieve groetjes vanuit het zonnige Lieshout.

Menno je ziet er knap uit met het mooie nieuwe kapsel.

• 11 Maart 2014 - 19:15

Ellis:

Jammer dat je niet zo'n lang haar had voor n rastakapsel;-)

• 11 Maart 2014 - 22:47

Mago:

Fijn dat het allemaal zo goed gaat en iedereen zo geniet van het relaxte leven op het eiland. Leuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien. Succes met de therapie Rens en laat ze maar eens een poepie ruiken met al jouw kwaliteiten. Denk aan jullie,

Groeten Mago

lesje Twents

Aju= houdoe ;)

• 12 Maart 2014 - 09:21

Ingrid:

Leuke foto's en mooi om te lezen dat Rens weer stukje bij beetje vooruitgaat. Wat betreft die kapper van jullie Menno, ik ken ook nog een paar mensen die van hun krullen afwillen. Misschien kun je hem een keer onze kant uitsturen???

• 12 Maart 2014 - 10:52

Geertje:

Hey Swa alles Bongo!
    (Betekend hey vriend alles goed, maar goed of het klopt weet ik niet. )

Ik hoor wel dat Rens goed bezig is..toch mooi om te zien en te horen!
    Maar ook dat jullie allemaal genieten, ten eerste van Rens want daar gaat het uiteindelijk toch
    allemaal om, maar ook dat jullie lekker relaxen daar in dat prachtige land.. en geniet er nog lekker van!

Ik zou zeggen groetjes van ons Geert ,Marian en de kids en Bon siman

• 12 Maart 2014 - 10:54

Fam Manders:

Hoi Hoi

Volgens mij hebben jullie het er goed naar jullie zin ,en het klinkt allemaal geweldig geniet er nog van.
    En Jolanda alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

• 12 Maart 2014 - 11:02

Petra:

Hoi Rens, Menno, Jolanda en Ton,
    Wat fijn dat jullie zoveel mooie dingen mogen zien en mogen beleven.
    We gunnen jullie dit van harte.
    Menno heel stoer van je dat kapsel.
    En Rens je doet het heel goed jongen, ga zo door.
    Heel veel succes nog deze week met de therapie en vooral ook heel
    erg blijven genieten.
    Groetjes Petra, Wil, Sharon en Roy

• 12 Maart 2014 - 13:17

Annerie:

Hoi vakantiegangers,

Wat leuk om te lezen en te zien dat jullie het enorm naar jullie zin hebben. Leuke foto's ook. Gaat Ton ook nog naar de kapper. Ha Ha. Ziet er goed uit Menno.
    Rens wat fijn dat je er zoveel plezier aan beleeft. Geniet er nog van deze week.

Lieve groetjes van Mari en Annerie

• 12 Maart 2014 - 13:45

Rikie:

Hallo genietnede Verbakeltjes,

het is duidelijk te merken dat jullie weer enorm genieten. En wat is het fijn dat Rens het zo goed doet, super !!!! En dat kapsel van Menno geweldig om dat zo te laten doen, leuke onderneming. Ze hebben een nog knappere en stoerdere vent van je gemaakt Menno !!!!
    Geniet nog van alles en succes verder met de therapie.

Groetjes Rikie en de rest

• 12 Maart 2014 - 16:56

Hilke:

Geweldig!
    Wat een mooie foto's!

• 12 Maart 2014 - 21:25

Arie En Wies:

Hoi allemaal,

Wat is het iedere keer weer genieten van jullie verslagen.
    Jolanda, je moet bij thuiskomst er maar eens een boek over gaan schrijven, zo mooi hoe je alles kan verwoorden. Dat jullie daar een top tijd hebben is wel duidelijk.
    Zeker omdat Rens het zo goed doet!
    Maak er nog een mooie week van en hou ons op de hoogte, groetjes

• 13 Maart 2014 - 09:43

Nicole:

Wa is t toch geweldig om te zien en lezen hoe jullie het daar genieten,
    Enjoy kanjers xox

• 13 Maart 2014 - 15:34

Laura En Pierre:

Ha allerliefste nicht
    al vast proficiat met je verjaardag wij wilde morgen op de koffie komen maar helaas vliegtuig was vol
    geniet van jullie laatste dagen en rens zet hem op je kunt het

gr uit hrt zonnige liessent

• 13 Maart 2014 - 19:24

Kelly:

Hoi allemaal,

Rens wat doe je t toch goed zeg! Knappe vent! Gave foto's en weer een mooi verslag, veel meegemaakt en gezien als ik t zo lees. Tante Jolanda, een hele fijne verjaardag morgen!

Geniet nog van al het moois daar!

Groetjes Kelly

• 14 Maart 2014 - 17:12

Toos En Peter:

Hallo vakantiegangers,

Hoe is het daar in het zonnige Curacao?
    Genieten natuurlijk.
    Jolanda van harte gefeliciteerd met je verjaardag wij nemen er vanavond wel een paar wijntjes op.
    Een hele fijne dag samen met Ton, Menno en Renske.
    Heel veel lieve groetjes en tot ziens