Laatste therapiedag... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rens Verbakel - WaarBenJij.nu Laatste therapiedag... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rens Verbakel - WaarBenJij.nu

Laatste therapiedag...

Door: Jolanda Verbakel

Blijf op de hoogte en volg Rens

25 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisteren heb ik een leuke dag gehad tijdens de eilandtour. Veel van Curacao gezien en veel over het eiland, de mensen en de geschiendenis te weten gekomen.
Toen ik thuis kwam moest ik Menno uit de kroeg plukken....hij was 's-middags in een strandtent op Cabana beach de wedstrijd van PSV gaan kijken en had daar aan de bar een paar mannen ontmoet die hem een 'paar' pilsjes hadden gegeven....

's-Morgens begon de laatste therapiedag voor Rens. Het was net of hij aanvoelde dat het de laatste dag was want hij heeft extra genoten, gelachen en Chabelita extra veel geknuffeld; hij wilde bijna alleen maar naast haar zwemmen en haar aanraken. Wij mochten bij het dok komen kijken en daar werd ik toch wel emotioneel toen ik de gezichtsuitrukking van Rens EN Chabelita zag...jeetje wat is ze lief voor Rens...
Rens heeft ook echt afscheid van haar genomen, mooi om te zien. We hebben samen afgesproken dat we weer heel hard gaan sparen om al dit moois nog eens mee te mogen maken! Als herinnering hebben we een CD en DVD met veel mooie foto's en film meegekregen.

Daarna nog lekker wat genoten op het strand en bij het zwembad en Ton is nog met het CDTC gaan snorkelen bij een gezonken boot in de Jan Thiel baai.
Nu ligt Rens inmiddels hier bij mij in dromenland op de bank (zal wel een dolfijne droom zijn), terwijl de mannen nog even zijn zwemmen. Zo meteen gaan Ton en ik nog even lekker wat drinken bij Hemmingway. Morgenvroeg nog heerlijk op het strand genieten van een ontbijt met mensen die we hebben leren kennen bij het CDTC en dan zit het er alweer op....

Maar we kunnen wel terug kijken op een heerlijke onvergetelijke vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is!!

Groetjes Ton Jolanda Menno en Rens

  • 25 Februari 2012 - 07:00

    Lilian:

    Goeie reis terug!

  • 25 Februari 2012 - 07:29

    Oma En Opa:

    Maak er maar een mooie dag van.En verder een goede ries terug.Zondag buurten we verder.Opa en Oma.xx

  • 25 Februari 2012 - 08:23

    Godi Valks:

    Hartelijk bedankt dat we een stukje met jullie mochten meegenieten. Wat jullie hebben meegemaakt is denk ik onbeschrijflijk, maar toch zo mooi verteld door jullie. Geniet nog even op het mooie Curacao en een goede reis terug gewenst.

  • 25 Februari 2012 - 08:58

    Diane En De Rest:

    Wij wensen jullie een goede reis terug naar Nederland en kijken uit naar al jullie foto's en video's.
    Fijn dat het een onvergetenlijke vakantie was voor jullie alle vier. Hoop dat Menno niet zo'n erge kater heeft gehad???

    groetjes Diane

  • 25 Februari 2012 - 09:01

    Fam Steegs:

    inderdaad de laatste dag
    wij wensen jullie een goede reis terug naar liessent

    gr fam steegs

  • 25 Februari 2012 - 09:01

    Fam Steegs:

    inderdaad de laatste dag
    wij wensen jullie een goede reis terug naar liessent

    gr fam steegs

  • 25 Februari 2012 - 10:05

    Harma:

    Voor familie en vrienden wilt gullie terug naar nederland. Maar andes? Wat lijkt me het daar heerlijk. Zo relaxed, warm, fantastische belevenissen. Nou ik wens jullie een goede reis terug naar dit toch wel mooie nederland.

  • 25 Februari 2012 - 10:20

    Tante Jo:

    De laatste dag al? Wat gaat dat vlug zeg.
    Maar jullie hebben wel een heerlijke tijd samen gehad en daar ben ik heel blij mee. Dat nemen ze jullie niet meer af toch?
    En nu weer naar Lieshout om de gewone gang van zaken weer op te pakken en nagenieten. Goede reis en wel thuis.
    Lieve groeten van tante jo

  • 25 Februari 2012 - 11:13

    Mari:

    Hey Menno je gaat julie pap toch niet achter na met al dat gezuip haha.
    mooi om tehoren dat het een onvergetelijke vacantie is, goede reis terug en tot in lieshout.

    gr Mari

  • 25 Februari 2012 - 11:14

    Petra:

    Lieve Rens,Menno,Jolanda en Ton,

    Met tranen in mijn ogen lees ik jullie laatste verslag.
    Prachtig toch.Nog een paar uurtjes en dan stappen jullie weer in het vliegtuig richting Nederland.Deze bijzondere reis neemt niemand jullie meer af.
    Een hele goeie reis terug.
    Liefs Petra Wil en Sharon

  • 25 Februari 2012 - 14:00

    Melanie:

    Lieve allemaal,
    Wat hebben jullie het geweldig gehad!!
    Ik ben zo benieuwd naar alle verhalen. Ik wens jullie een hele goede reis terug en tot snel. Dikke knuf melanie

  • 25 Februari 2012 - 15:38

    Geertje :

    Ik denk dat wij er niks meer aan hoeve toe tevoegen, wat een droom vakantie jullie hebben gehad die dan werkelijkheid is geworden!
    Jaloers zijn we niet , want jullie hebben het meer dan verdient!
    De foto`s zijn prachtig, en wat mij kippevel geeft is de foto met Rens en Menno samen,( wat ontzettend lief.)
    goeie reis terug en zien jullie gauw.
    groetjes geertje en de rest.

  • 25 Februari 2012 - 16:01

    Yvonne:

    Mooi jullie te volgen via deze reisverslagen, bedankt dat je dit met ons wilde delen, elk verslag aandachtig gelezen en genoten van de mooie fotos, je kon aan het gezichtje van Rens zien dat hij ervan genoot!
    Waren de pilsjes lekker bij Menno, nog een beetje carnaval gevierd dus!
    Goede terugreis en we spreken elkaar binnenkort.
    Liefs uit Stampersgat

  • 25 Februari 2012 - 17:38

    Ria :

    Prachtig jullie verhalen. Fijn dat Rens er zo van genoten heeft; dat nemen ze niet meer van hem af! Een goed reis terug samen en we spreken elkaar binnenkort.


  • 25 Februari 2012 - 17:46

    Lisette Van De Vorst:

    Ik heb genoten van jullie verhalen....wat ontzettend bijzonder om mee te maken en natuurlijk jammer dat het voorbij is. Maar jullie gaan hier vast nog heel erg van nagenieten. Nog een fijne dag, goeie reis en geniet nog van jullie weekje vrij volgende week!

    Groetjes Lisette

  • 25 Februari 2012 - 17:49

    Mirjan:

    Ha
    Erg leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. We zullen alle verhalen wel horen als jullie weer in het land zijn. (Hopelijk zijn de mannen nog fit genoeg om naar PSV te gaan.)
    Groetjes Mirjan

  • 25 Februari 2012 - 18:43

    Toos En Peter:

    Hallo vakantieangers.
    Wat een mooie foto,s en wat mooi dat we dit allemaal zo dichtbij mee kunnen maken.
    Wij willen jullie bij deze een hele goede reis toewensen voor morgen en wij komen binnenkort naar jullie toe om alles van jullie te horen hoe jullie genoten hebben in Curacao.

    Heel veel lieve groetjes en tot ziens of tot mails.

    Toos en Peter

  • 25 Februari 2012 - 19:54

    Mark Brigitte + Boys:

    Ik hoop dat jullie veel genoten hebben, al vast een goede terug reis gewenst. Gr. Mark en de rest.

  • 25 Februari 2012 - 22:40

    Arno Meulendijks:

    Ik wens jullie nog een paar heerlijke laatste uurtjes en voor daarna een goede reis terug naar huis. Met een heleboel dierbare herinneringen op zak... Onvergetelijk moet dat zijn! Kom goed thuis.

  • 26 Februari 2012 - 21:56

    De Sendertjes:

    Bij het lezen van het laatste verslag krijg ik een brok in mijn keel.
    Zo mooi, zo echt en zo puur.
    Wat is het fijn dat jullie het zo beleeft hebben en dat Rens zoveel heeft laten zien. Gewoon geweldig !!!!!
    En tja inderdaad dat smaakt naar meer. Wij snappen dat als geen ander.

    Bij het schrijven van mijn stukje zijn jullie vlgs mij al weer in Lieshout, dus de reis zit er al weer op. Ik ga er vanuit dat het allemaal soepeltjes is verlopen.
    Ik bel je snel een keer op om alles te horen.

    Veel liefs Dirk, Rikie, Yannick en Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao here we come!!

Dolfijntherapie op Curacao

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2012

Laatste therapiedag...

23 Februari 2012

Lekker chillen...

21 Februari 2012

Leuk weekend !!

18 Februari 2012

Eerste therapieweek

16 Februari 2012

Mijn Romeo....
Rens

Ik wil zwemmen met dolfijnen!!

Actief sinds 19 Mei 2011
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 23406

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 17 Maart 2014

Here we go again!!

09 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Curacao here we come!!

Landen bezocht: